به گزارش راهبرد معاصر متنی در فضای مجازی منتشر شده است که در آن گفته می شود مشتریان بانک آینده مالباخته شدند. طی روزهای اخیر خبری مبنی بر ورشکستگی بانک آینده منتشر شد و گفته شد که علی انصاری رئیس بانک آینده دستگیر شده است اما ورشکستگی بانک آینده صحت دارد؟
این خبر توسط هیچ منبع رسمی تایید نشده است و بانک آینده همچنان پابرجا است و ورشکستگی بانک آینده و دستگیری رئیس بانک آینده تکذیب شد. سایت بانک آینده نیز خبری مبنی بر تایید ورشکستگی منتشر نکرده است.
متن منتشر شده در مورد ورشکستگی بانک آینده
دهها هزار نفر خبر ندارند و مالباخته شدند! بانک آینده دیگر نمیتواند سپرده های شما را تحویل بدهد!
١-بانك آينده از كفايت سرمايه خارج شد.
٢-نماد بانك آينده به دليل ورشكستگی مطلق در بورس متوقف شد.
٣- گزارش ها حاكی از اينستكه علت صفر شدن كفايت سرمايه بانك آينده ارزش گذاری پوشالی ايرانمال است كه با عمليات متقلبانه دهها برابر بيشتر از ارزش واقعی قيمت گذاری شده بود.
٤- علی انصاری كه قصد داشت به بهانه زيارت از مرز زمينی به عراق بگريزد ممنوع الخروج و به تهران بازگردانده شد.
همه توجه كنند: صفر شدن كفايت سرمايه يعنی بانك آينده پولی برای پس دادن سپرده های مردم در اختيار ندارد. فورا برای انتقال سپرده خود از بانك آينده و نجات سرمايه تان اقدام كنيد.
این خبر تکذیب می شود و صحت این خبر تایید نشده است.
معرفی بانک آینده
"بانک آینده" به استناد مصوبه یکهزار و یکصد و سی و هفتمین جلسه شورای پول و اعتبار، از ادغام بانک تات، مؤسسه اعتباری صالحین و مؤسسه اعتباری آتی، با سرمايهی پايه هشت (۸) هزار میلیارد ریال؛ در تیرماه سال ۱۳۹۱ شکل گرفت. متعاقباً، بانک آینده، بر اساس مجوزهای صادره از سوی بانک مرکزی ج.ا.ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار؛ تحت شماره ۴۴۲۳۲۵ و شناسه ملی ۱۰۳۲۰۸۹۴۸۷۸، در تاریخ ۱۳۹۲/۰۵/۱۶ به ثبت رسید. بانک آینده از مجموعهی بیش از ۱۷هزار سهامدار، پس از طی مراحل لازم، در تاریخ ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ موفق به اخذ مجوز فعالیت از بانک مرکزی ج.ا.ایران گردید.
در حال حاضر، بانک آینده با مجموعهای از نیروی انسانی توانا، در قالب يك بانك تجاري خصوصی و با راهبرد حضور مؤثر و كارآمد در حوزههاي خدمات بانكداري: خرد، تجاری، مؤسسهاي و خدمات بانكداري اختصاصي در بستر آخرین دستاوردهای فناوري اطلاعات و ارتباطات، با ۲۷۵ شعبه در سراسر کشور، مشغول فعالیت است.
گسترش بانکداری مجازی، تمرکز بر فعالیتهای بانکداری بینالملل، حرکت در جهت تشکیل مؤسسه مالی مادر تخصصی چندمنظوره، افزایش مستمر بهرهوری سرمایههای انسانی و قدرت خلاقیت، تخصص و تعلّق سازمانی آنها، مهندسی فرآیندها و کاهش قیمت تمامشده محصولات و خدمات برای مشتریان، همزمان با افزایش کیفیت آنها، و بهطور کلی ارزشآفرینی مستمر و در حد اعلا برای تمام گروههای ذینفع بانک، از استراتژیهای بنیادین تاسیس این بانک است.
ارزشآفرینی برای مشتریان، تشخیص نیازهای آشکار و پنهان آنها و پاسخگویی موثرتر و سریعتر از رقبا به این نیازها، در راستای تامین حقوق سهامداران و تحقق راهبردهای کلان کشوری، نیز از جمله اصول پذیرفته شده سهامداران و مدیریت بانک آینده است.
بانک آینده، در تلاش است؛ در قالب یک بانک تجاری پایبند به اصول و اخلاق حرفهای و تخصصی بانکداری، در سطح جهانی و در داخل کشور، در چارچوب قانون عملیات بانکی بدون ربا، در طول یک دوره برنامهریزی، در جمع بانکهای تراز اول خصوصی کشور قرار گیرد.
مرکز تماس خدمات بانک آینده، بهصورت ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی، پاسخگوی تمامی پرسشهای مشـتریان عزیز میباشــد. این مـرکز با به کارگیری کارشناسان زبده و با استفاده از ابزارهای نوین و با ساختاری مشتری مدار و خدمت محور، ارتباطی دو سویه را با مشتریان محترم برقرار کرده است.
به منظور اطلاع رسانی در تمامی ساعات شبانه روز و ارائهی خدمات با بالاترین کیفیت به مشتریان و رضایتمندی آنان، مرکز تماس خدمات بانک آینده، به عنوان همراه، مشاور و پشتیبان؛ یاریرسان شما است.
این مرکـز، همچنین شمـا را در پیگیـری کامـل و رفع مشـکلات احتمالی در استفاده از انواع خدماتبانکی یاریمیرساند. همچنین ضمن دریافت نظرات، پیشنهادها و انتقادهای اشخاص و مشـتریان، آنها را گـزارش نمـوده و به واحـدهای مربـوطـه در بانـک ارسـال مینمـایـد و با پیگیـری و دریافـت نتیجـه، آن را به شخـص یا مشتریای که تماس گرفته نیز، اطلاعمیدهد.
اهداف مرکز تماس خدمات بانک آینده :
ارتقاء سطح خدمترسانی مطابق با خواستههای مشتری
حمایت و پشتیبانی از مشتریان در راستای رفع مشکلات احتمالی
تسهیل و تسریع در فرآیند اطلاعرسانی به مشتریان
سهولت دسترسی به اطلاعات و خدمات فارغ از محدودیتهای زمانی و مکانی
ایجاد ارتباط دوسویه به روش آسان و سریع
ارائهی مشاوره بانکی
خدمات تماس مشتریان :
پاسخگویی به تمامی سوالات مشتریان و خدمترسانی به آنها
ارائهی اطلاعات شعب و واحدهای بانک
ارائهی اطلاعات درباره انواع خدمات، سپردهها و تسهیلات
راهنمایی درباره انواع عملیات بانکی و انواع چک
راهنمایی در خصوص انواع کارتها
راهنمایی در مورد انواع صندوقهای سرمایهگذاری و بانکداری اختصاصی
اطلاعرسانی خدمات جدید
اعلام نتایج قرعهکشی
اطلاعرسانی درباره آخرین اخبار استخدامی
رسیـدگی به مسـائل و مشـکلات بانکـی مشـتریان و پیگیری به منظور ارائهی پاسخ مطلوب
دریافت و پیگیری تمامی نظرات، انتقادها، شکایات و پیامهای مردمی و انعکاس آن به واحدهای ذیربط
جمع آوری نقطه نظرات و درخواستهای مشتریان
پیگیری رفع مغایرتهای مالی
پیگیری و ارائهی انواع خدمات کارت (فعال سازی، اعلام مفقودی، رمز مجدد و.... )
پشتیبـانی و پاسخگویی به دارنـدگان انواع کارتهای پرداخـت الکترونیکی بانک آینده
رسـیـدگی به تمـامی مشـکلات کارت ماننـد: رمز، پیغـامهای خطا و ... .
رسیدگی به مشکلات کارتهای ضبط شده
پیگیری رفع مغایرتهای کارت
رفع مشکلات و آموزش مشتریان
ارجاع متقاضیان دریافت کارت به شعب بانک آینده
با صورت مالی بانک که هر سه ماهه منتشر می شود و در دسترس همه هست و با گزارش های سپرده و تسهیلات ماهانه که همه منعکس کننده ضررده بودن بانک و عدم کفایت سرمایه آن است چه کنیم؟
بانکی که همیشه از دستورات بانک مرکزی سرپبچی میکرد و وقتی دشتور کاهش سود بانکی در شهریور ۹۶ آمد؛ همچنان سود ۲۲ درصدی به مشتریان خود میداد و کدیرعامل بانک که ان موفع خود انصاری بود برای رییس بانک مرکزی شاخ و شانه میکشید
اخر سال معمولا برا بعضی بانک ها شایعه میکنن هرسال مخصوصا بانک های خصوصی تا مردم سپرده هاشووو در بانک های دولتی بزارن….
نگران شایعه ها نباشید…
بنده خودم در بانک اینده سپرده دارم و جزو بانک های برتر ذر جذب سرمایه و چند برابر کردن سپرده ها با ساخت بزرگترین مرکز تفریحی خاورمیانه که ارزش نجومی 85 هزار ملیاردتومن داره…. و در اینده ای نزدیک در بورس عرضه میشه… پس نگران هیچ شایعه ای نباشید.